Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Možete li da verujete da se ime KK koristi kao brend za način šminkanja? E pa verujte!

Nakon vesti o liku Koste Kecmanovića kao suvenira na majicama, šoljama, privescima i slično, odnedavno se ovaj „brend“ pojavio i u ulozi zaštitnog znaka jedne jutjuberke iz Indonezije, koja je iskoristila njegovo ime da predstavi sebe i tako stekne što je moguće više pregleda i pratilaca. Sama šminka se nalazi u Južnoj Koreji.

Koliko možemo da vidimo iz onoga što ovaj „serijal“ prikazuje, devojka koju vidimo zapravo najverovatnije nama pojma o čemu govori, uprkos ova dva kratka kadra. Jedan je prikazuje u zabrinutoj ulozi nad masakrom u školi Vladislav Ribrinakar, ali nemoguće je iz snimka zaključiti na šta se to odnosi ukoliko niste sasvim upućeni… Naredna prikazuje lik KK onakvog kakvog ga poznaju svi pretraživači, tražilice i ostale internet sprave. Ovde konkretno mu nisu sakrivene oči, ali to ne menja stvar u pretrazi.

Zamislite samo ovo kao reklamu za bilo šta

A zatim se na tu scenu nadovezuje ova slika, u trajanju od samo jedne sekunde:

Lik KK predstavljan u ovoj morbidnoj reklami

Ovaj video se nastavlja sasvim nevezano za ličnost Koste Kecmanovića, ali zahvaljujući u svetu tako poznatog imena i lika koji se prikazuje, ova do juče praktično anonimna jutjuberka dobija ogroman broj poseta, pregleda, lajkova i praćenja. Ovo je samo jedan od sedam delova ovog pomalo idiotskog načina samopromocije.
Skandalozno! Zar ne? Ali šta preduzeti protiv okavkvih pojava?

#Kosta #Kecmanović #Jutjuberka #Indonezija #Koreja

Leave a Reply

Stay in Touch

Copyright 2024 © All rights Reserved. Design by Kornet